Ezt olvasom:

Címkék

Címkefelhő

Linkek

Trick'r Treat

WéG 2009.12.22. 09:13

  

   Nem vagyok egy nagy horror rajongó, de ennek a filmnek az előzetese annyira megtetszett, hogy úgy döntöttem adok ennek a mozinak egy esélyt, hátha nem egy gagyi tucat horroral lesz dolgom. Régen szerettem ezt a stílust, sosem felejtem el, hogy be voltam szarva kisgyerekként Freddy-től és Pennywise-tól. A mai horrorfilmek viszont annyira szarok, hogy már nem szívesen ülök le horrort nézni. Nagyon elment a műfaj ebbe a széttrancsírozós slasher irányba és szinte már csak azon megy a versengés, hogy melyik filmben durvább és véresebb a halál.

  A Trick'r Treat viszont egy nagyszerű horror, amiben benne volt a műfaj minden sajátossága. Michael Dougherty rendezte, aki eddíg szinte csak forgatókönyvíróként volt ismert. A film négy egymásba kapcsolodó történetet mutat be Halloween estéjén. Engem már a képregényes főcimmel megvett a rendező, majd a nagyszerű helyszínek és díszletek tettek rá még egy lapáttal a látványra. A történetek a Mesék a kriptából legjobb pillanatait juttatták eszembe, valószínűleg ebben a fekete humornak is szerepe volt. Csavaros, meghökkentő és persze igazán rémisztő mind a négy. A rémisztő alatt pedig azt értem, hogy itt valóban libabőrös lesz az ember. Persze nem azért mert egy fürdőkádnyi vér folyik mindenfelé, hanem az igazán feszült pillanatok és a fantasztikus zene miatt. A lényeg, hogy ez a film nagyon jó lett és még engem is arra késztetett, hogy ismét filmekről írjak pár sort. :) 9/10 Mert annyira nem számítottam rá.

   A Trailer ami miatt megnéztem:

Címkék: filmek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mrweg.blog.hu/api/trackback/id/tr771615151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása