Ezt olvasom:

Címkék

Címkefelhő

Linkek

Live Poker

WéG 2010.04.18. 11:52

   Nem szoktam élőben pókerezni, de tegnap elindultam egy élő versenyen. Gondoltam kipróbálom magam, elvégre régen elég sok egyasztalos versenyt lenyomtam. Itt úgyis két 6 illetve egy 7 fős asztal volt, gondoltam a régi sit&go stratégiám talán még működhet is.

   Az hamar kiderült számomra, hogy preflop nem szabad izmoznom, mivel 3-4 callt kaptam az emeléseimre. Innentől kezdve én is rátértem a csodálatos limpelős játékra. Sikerült néhány kisebb-nagyobb kasszát megnyernem, már-már úgy tűnt, hogy bejuthatok a döntő asztalra is. Azonban hamar jött a vesztem. Volt egy srác akitől láttam egy érdekes flop check-call, turn check-call játékot 910-el 3567 boardon. Mikor is a river egy 8-ast hozott és egész nagy potot zsebelt be. Nos! Hát vele történt a következő leosztás: vakok 50/100 nálam kb 1300 zseton és CO-ban A10o-et kapok. Van 2 limpelő de azért emelek 250-ig. Az említett srác a balomon ül és visszaemel 500-ig. Oké! Az ilyen visszaemelés itt tényleg jelentett valamit, szépen be is lőttem egy TT+, AJ+ range-et neki. Megadtam, ketten maradtunk. Pont így terveztem, csak elértük valahogy! Jött a flop A79 csupa káró. Na itt nem éreztem túl jól magam, mivel ha még az A el is talált a kickeremben nem bíztam túlságosan, mégha káró is volt az a 10-es. Inkább check-eltem, és ő is így tett. A turn hozott egy 10-est. Király! Itt már azért úgy éreztem jó vagyok, setet vagy flush-t csak nem flopolt. Az egyetlen megoldásnak az all in tűnt mivel volt egy kb 1200-as kasszánk, nálam pedig kb 900 zseton volt, ezért szépen betoltam mindent. A srác itt nagy agymunkába kezdett, ezért úgy éreztem egy elcheck-elt AJ, AQ, AK lesz a mai menü, esetleg egy káró kicker bónuszként. Végül megadta és JJ-t mutatott, és az egyik bubi káró volt. A river egy 8-as lett így sajnos el kellett búcsúznom. Behúzta a 70-30-at, no comment.

   Még volt 1 perc a rebuy-ból, de úgy éreztem felesleges visszaszállnom 80/160-as vakoknál 1500 zsetonnal, így inkább felálltam az asztaltól és kezetfogtam mindenkivel. Next Time!!!

Címkék: póker

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mrweg.blog.hu/api/trackback/id/tr641931219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása