Idén is megcsináltam a magam kis listáit. Először nézzük a zenéket. Mivel nem sikerült 10-re szűkítenem a kedvenceket, 13 lemezt választottam ki. De ennél nem is volt sokkal több ami sűrűn pörgött volna nálam. Bónusz kategóriában pedig itt van egy EP és egy magyar album.
13. Lowkey - Soundtrack To The Struggle
12. Masterclass - Compilation Album
11. Funkoars - Quickening
10. Q.B.C. (Quality Beat Center) - Where Im From
9. Unknown Prophets - World Premier 2
8. Something Good - Business Is Usual
7. Superstar Quamallah And Deqawn - Talkin All That Jazz
6. The Blue Note - Trebles And Blues
5. Braille - Native Lungs
4. Gramatik - Beatz & Pieces Vol. 1.
3. Chinese Man - Racing With The Sun
2. Ancient Astronauts - Into Bass And Time
1. Liquid Stranger - The Arcane Terrain
Legjobb magyar album:
Suhov - Heartbox LP
Legjobb EP:
Qwazaar & Batsauce - Style Be The King EP