Ezt olvasom:

Címkék

Címkefelhő

Linkek

A kedvenc 2011-es ... Xbox360 játékaim

WéG 2012.01.11. 09:34

   Elkészült ez a lista is. Ezzel volt a legkönnyebb dolgom, mert sok jó játékkal játszottam 2011-ben. Persze van 1-2 játék amit nem tudtam kipróbálni, így a listára sem tudtam felrakni. Íme a legjobbak:

 

5. Deus Ex: Human Revolution

 

4. Call of Duty : Modern Warfare 3

 

3. L.A. Noire

 

2. Gears of War 3

 

1. The Elder Scrolls V : Skyrim

 

Különdíjak. Kettőt is ki kell osztanom. A sziget messze nem tökéletes játék, de annyira behúzott a zombik trancsírozása, hogy itt a helye. Az űrt pedig épphogy elkezdtem, de igazán erősnek tűnik.

a, Dead Island

 

b, Dead Space 2

 

Amikkel pedig nem játszottam, de igen esélyesek lettek volna a listára: Batman: Arkham City és Battlefield 3.

 

 

 

Címkék: játék xbox

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mrweg.blog.hu/api/trackback/id/tr563536295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása