Ezt olvasom:

Címkék

Címkefelhő

Linkek

Visszatérés

WéG 2008.06.22. 03:08

      Néha azon kezdek el gondolkodni, hogy mi történt volna ha máshova születek. Más bolygó, más ország vagy egyszerűen egy más város. Ezáltal más környezet, más emberek, más értékrend és gondolkodásmód. Nem tudom, hogy ahol most vagyok az leépülés vagy előrelépés. Mi lett volna ha nem ide születek, ha mások a barátaim... Régebben úgy éreztem magam mint egy kis sziget. Valami kívülálló. Kilógtam a környezetemből gondolkodásom, ízlésem miatt. Ezt nem akartam ezért elkövettem azt a hibát, hogy próbáltam elvegyülni, beolvadni. Egészen mostanáig. Ma este eljutottam ismét addig a pontig, hogy szarok mindenre és mindenkire. Azt csinálom amit én akarok. Nem érdekel senki és semmi, hisz nem kell senki előtt felelnem semmivel. De lehet, hogy ezt csak az alkohol mondatja velem és holnap ismét... Egy újabb nap a mókuskerékben? Nem!!!!

Címkék: gondolatok

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mrweg.blog.hu/api/trackback/id/tr18533023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása