Végül itt vannak a legjobbak. Én ezeken szórakoztam a legjobban ebben az évben:
Sorozat:
1. Spartacus - Blood and Sand
Játék:
1. Mass Effect 2
Zene:
1. Kno - Death Is Silent
Film:
1. Inception
Végül itt vannak a legjobbak. Én ezeken szórakoztam a legjobban ebben az évben:
Sorozat:
1. Spartacus - Blood and Sand
Játék:
1. Mass Effect 2
Zene:
1. Kno - Death Is Silent
Film:
1. Inception
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.