Ezt olvasom:

Címkék

Címkefelhő

Linkek

Modern Warfare 2 - Xbox 360

WéG 2009.12.05. 05:56

   Mostanában kicsit eltűntem, aminek az egyetlen oka, hogy végre vettem egy Xbox-ot. Persze akkor már kellett egy tv is, így nálam idén korán jött a télapó, Jézuska vagy akárki is. Egyből beszereztem egy jópár játékot, természetesen külföldről, mivel így jelentős pénzt spóroltam meg. (Még mindíg hitetlenkedve állok mennyivel olcsóbbak a szoftverek kintről, nem beszélve a szállítási költségről.)

  A lényeg: ha véletlenül erre téved egy Live-on Modern Warfare 2-vel aprító gamer, akkor jelezzen a kommentek közt és felvesszük egymást barát listára.

Címkék: xbox

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mrweg.blog.hu/api/trackback/id/tr801575232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomi_21 2009.12.27. 08:59:25

Engem felvehetsz live-ra: BornTomimester

szhunyog 2010.01.03. 22:50:59

én is szeretnék livozni:szhunyog

tomex911 2010.02.18. 14:25:50

sziasztok. én most kaptam MW 2őt szivesen játszanék veletek. gamertag: tomex911
süti beállítások módosítása