Ezt olvasom:

Címkék

Címkefelhő

Linkek

Végigtolva: Mass Effect 2

WéG 2010.10.20. 09:12

    Nem nagyon szoktak lázba hozni a sci-fi játékok, ahogy a könyvek és filmek sem, de a Mass Effect 2 mellett nem mehetek el néhány szó nélkül. Mivel sok jót hallottam a játék mindkét részéről, megvettem mindkettőt. Az első rész annyira nem hozott lázba, gondolom azért is mert 3 éves játékról van szó, de a második rész nagyon megfogott.

   A Mass Effect 2 kifejezetten olyan játék, ahol a remek történet mellé fantasztikus játékélmény is párosul. Lendületes, akciódús, és kellőképpen változatos. A fejlesztők szerencsére mellőzték az 1. rész néhány fárasztó részletét, mint pl a "holdjárós" bolygófelfedezést, valamint a fegyverfejlesztést is megkönnyítették. A különböző bejárható bolygók már nem egy kaptafára készültek, hanem sikerült változatos világokat létrehozniuk. Jó ötlet volt a fedezékrendszer bevezetése, ami fontos is, mert őrült nagy akciókban lehet részünk. A játékot először normál fokozaton toltam végig, majd 1 hét múlva ismét elkezdtem a legnehezebb, insanity fokozaton is. Hát nem mondom, rendesen megizzasztott, főleg az elején. A játék közepe felé már kicsit könnyebb volt, mert addigra kitaláltam, hogy milyen power-ek a leghasznosabbak, és kik azok a csapattagok akik a legütőképesebbek. Első végigjátszásra, mellékküldetésekkel együtt kb 40-42 órát vertem bele, míg második alakolmra ez már csak 25-30 lehetett, de ott már csak a főküldetésre összpontosítottam. Negatívumok: A bolygóscannelés még így is kicsit lassú és unalmas egy idő után. Insanity fokozaton már elég sok bug-al találkoztam, többször beragadtam egy fedezék mögé és csak az újratöltés oldotta meg a problémát. Néha a csapattársak a levegőben ragadtak, mintha egy láthatatlan dobozra léptek volna. De minden kis hibáért kárpótol a játék hangulata, szóval így elnézem. :)

   A Brawler achievement-en kívül sikerült mindent kiszednem, de hamarosan az is meglesz. Ennél a játéknál azért már én is elgondolkodtam, hogy pénzt adjak ki a 3 dlc-re. Ahogy hallottam a Shadow Broker dlc biztosan megérné. A lényeg, hogy ez egy jól sikerült játék, mindenkinek csak ajánlani tudom, aki még nem próbálta. Aki pedig próbálta, az szinte biztos, hogy elő fogja még venni. :) 9/10

Címkék: xbox

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mrweg.blog.hu/api/trackback/id/tr622385365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása