Ezt olvasom:

Címkék

Címkefelhő

Linkek

Prison Break 3. évad

WéG 2008.01.23. 15:49

    Tegnap este megnéztem a 10. részt. És azt kell mondjam, hogy tetszik ez a 3. évad. Az 1. évad nagyon tetszett, a 2. évad már sokkal gyengébb volt, ez a 3. pedig szerintem valahol a kettő között van. De még ezt is el lehet rontani. Elég akciódúsak ezek a részek. Ebben a részben Bellick vitte a prímet. Vicces volt a "boxbajnok". Az egyetlen amit nem bírtam/bírok ebben a sorozatban, hogy telerakják erőltetett "parás" helyzetekkel. Persze valahogy fent kell tartani a nézők figyelmét, csak ez néha nagyon rosszul sül el szerintem.


    Tegnap délután hallgattam 1 számot, erre nem az megy a Prison Break-ben is este:)
A zene amit Sammy a bunyó előtt hallgatott:


Mobb Deep - Put 'Em In Their Place
Uploaded by G-Unit-Records

Nem szeretem a mostani Mobb Deep-et, sem a G-Unit-ot, de ez a szám passzolt a filmhez.

Címkék: sorozatok

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mrweg.blog.hu/api/trackback/id/tr93308757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása