Ezt olvasom:

Címkék

Címkefelhő

Linkek

Lábjegyzet

WéG 2021.08.26. 10:10

   it_photo_94960.jpg

   Mivel a régi írásaim hajlamosak elveszni az idő előrehaladtával, úgy gondoltam itt az ideje mindent egy helyre gyűjtenem. Erre a célra pedig mi sem lehetne ideálisabb, mint a saját blogom. A legtöbb írásomat csak rímbe szedett gondolatoknak nevezném, a maradékot pedig random szófosásnak. A következő napokban, hetekben szépen sorban felrakok mindent, hogy egy helyen legyenek, és ne vesszenek el. 2003-tól egészen napjainkig "születtek" ezek az írások és változtatás nélkül közlöm őket, még akkor is ha őrült nagy hülyeségeket írtam. Nincsenek világmegváltó gondolatok bennük, egyszerűek, de akkor amikor papírra vetettem ezeket, így éreztem, így gondolkodtam, és ezt felvállalom a mai napig. 

Címkék: gondolatok

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mrweg.blog.hu/api/trackback/id/tr9616670970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása