Ezt olvasom:

Címkék

Címkefelhő

Linkek

Barátok, Barátnők

WéG 2009.06.07. 01:45

   Ok! Szombat este, újabb elmélkedős, világmegváltós post... Hiába, a tudatmódosítás hatására az ember képes elkalandozni, mélyen, súlyosan. Szerencsére. Még akkor is ha csak a hagyományos módszert választjuk. Lényegtelen. Ma este sok dolog az eszembe jutott. Például a barátaim. Szélsőségek, mint szinte minden az életemben. Olyan mintha csak 3 féle barátom maradt volna az utóbbi időben. Az egyik nem is humanoid, hanem Canis familiaris, de talán a legmegértőbb. A másikkal csak calling range-ekről és +EV-s szituációkról beszélgetünk legtöbbször. A harmadikkal típussal pedig csak pár sör, nosztalgikus álomképek vagy paprikás világpolitikai helyzetek után tudunk normálisan szót érteni.

   Itt eszembe jut egy kijelentés amit félrészegen kaptam az arcomba, pár évvel ezelőtt egy szarvasi "kirándulás" alkalmával, és amivel évről évre egyre jobban egyet tudok érteni. "Társadalmilag korlátolt" vagyok. Ennél jobb jelzőt keresve sem találtam volna a hosszú évek alatt, az elbaszott viszonyomra köztem és az engem körbevevő emberek között . That's right! ahogy a művelt francia mondaná. Szóval a hiba minden bizonnyal az én készülékemben van. Ezek szerint amikor arról értekeztünk főiskolás éveink alatt, hogy mindenki idióta rajtunk kívül a környezetünkben kedves Spaza barátom, akkor lehet, hogy mégiscsak mi tévedtünk...

 

   Mindenesetre... Girls! Érdekes terület, de ha már felhoztad... Ha az utóbbi hónapok nőire kell gondolnom akkor, hirtelen eszembe jut több név is. Csak sajnos a legtöbb stabil szerződést kötött a Brazzers-el. Amikor pedig összejöhetne a dolog akkor nem vagyok képes állati ösztöneimre hallgatni, és amolyan Forrest Gump-os "cigiszaga volt a nőnek" felkiáltással, c-vágányra helyezem. Esetleg hirtelen zavarni kezd a 12 év korkülönbség. Szánalom... Mire várok? Fiatalabb nem leszek. Örülnöm kéne, hogy enyhén kopaszodó fejem, és sörtböfögő lehelletem után még szóba állnak velem olyan nők, akik el tudnak számolni 12-ig. Vicces fej aka Smiley!!!

Címkék: gondolatok

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mrweg.blog.hu/api/trackback/id/tr161168513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása