Ezt olvasom:

Címkék

Címkefelhő

Linkek

Visszatérés

WéG 2015.01.15. 13:10

   Eltelt pár hónap a legutolsó bejegyzésem óta, de úgy érzem a jövőben ez változni fog. Történtek az életemben olyan változások amik miatt visszatérek, és terveim szerint a blogom ismét eredeti célját fogja betölteni. Elsősorban nem mások miatt, hanem magamért kezdtem el. Le akartam írni a gondolataimat, érzéseimet, írni akartam mindenről ami az érdeklődési körömbe tartozik, legyen szó akár filmekről, könyvekről, videójátékokról vagy bármiről ami felkelti a figyelmemet. Persze mindig örültem amikor más is elolvasta a bejegyzéseimet, de nem a népszerűség volt a fő szempont. Elvégre egy átlagos fickó vagyok, átlagos problémákkal, aki legépeli a gondolatait, véleményét.

   Több oka is volt annak, hogy ritkán írtam, majd végül több mint fél évig egyetlen bejegyzés sem született. Foghatnám arra, hogy nem volt időm, nem volt miről írnom vagy éppen bármire, de az igazság nem ez. A nyers igazság az, hogy lusta voltam, nem volt motivációm, és belesüppedtem a nem-ember lét mocsarába. Nem nyitottam a világ felé, magamba zárkóztam, elfelejtettem élni. A mindennapi munka és pénz utáni hajsza miatt elfelejtettem, hogy ki is vagyok valójában és, hogy miért is érdemes felkelni minden reggel. Mindig attól féltem, hogy elérkezik újból ez az időszak az életemben, de amikor beköszöntött ez a korszak ismét, szinte észre sem vettem. Kellett egy nagy krízis, hogy magamba tudjak nézni és át tudjam értékelni az életemet. Úgy érzem ez megtörtént.

   A lényeg, hogy újból itt vagyok, újból írogatni fogok és jönnek a bejegyzések. Először majd a szokásos éves toplistákkal jelentkezem, utána amiről éppen kedvem lesz írni. Szóval hajrá!

Címkék: gondolatok

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mrweg.blog.hu/api/trackback/id/tr107076385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása