Ezt olvasom:

Címkék

Címkefelhő

Linkek

Lemezajánló : Evidence - The Weatherman LP

WéG 2008.01.26. 14:07

   
    Ha már beraktam az új klippet, gondoltam írok 1 kis véleményt az albumról is. Mint már írtam ez az egyik kedvenc hip hop lemezem 2007-ből. Valamilyen oknál fogva amikor először meghallgattam nem igazán tetszett. Vagyis tetszett csak azt mondtam rá, hogy elmegy, nem rossz. De többszöri hallgatás után nagyon megszerettem. Nem korszakalkotó, nincs tele "slágerekkel" de mégis újra és újra meghallgatja az ember. És ez pont elég.
    Nézzük először is az arcot. Evidence. A California-i Dilated Peoples tagja, Rakaa és DJ Babu mellett. 4 albumot és egy EP-t készítettek el eddig közösen. 1992-ben jelent meg az első Dilated anyag, tehát igazi veteránnak számít Ev. 2007-ben Evidence úgy érezte itt az idő, hogy kiadja első szóló lemezét. Az album, édesanyja halála miatt nagyon személyes és érzelmes lett. Persze a zenék nagyon változatosak, köszönhetően a sok producernek. Alchemist, Evidence, Sid Roams, Babu, DJ Khalil és Jake One csinált zenéket a Weatherman-re. A scratch-ekért pedig DJ Babu-t DJ Revolution-t kell dícsérni. A közreműködők listája : Noelle Scaggs, Alchemist, Phonte, Planet Asia, Kobe, Madchild, Rakaa, Kamilah, Rapper Big Pooh, Defari, Joe Scudda, Slug, Chace Infinite, Sick Jacken. 21 track, ebből 5 skit, 70 perc.
    Csak 1-2 személyes kedvencemet emelném ki a lemezről : Letyourselfgo, A Moment In Time, All Said And Done, Chase The Clouds Away, Line Of Scrimmage, I Still Love You. Nagyjából a fél album :) Egy másik kedvencem még : Mr. Slow Flow. Amikor először meghallottam, kirázott tőle a hideg és végig sem bírtam hallgatni. 2-3 hallgatás után pedig nagyon megkedveltem. Ahogy az egész albumot:)
    Egy próbát megér : -----------MEGNÉZEM----------

Címkék: lemezajánló

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mrweg.blog.hu/api/trackback/id/tr75312348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása