Ezt olvasom:

Címkék

Címkefelhő

Linkek

Szopóágon

WéG 2010.05.19. 14:52

   Az utóbbi pár hét siralmas volt pókeres szempontból. A fő termemben szép hullámzás kapott el. Pár bukó nap és a roi-m egyből 4%-ot zuhant a mostani szintemen. Sajnos azt kell mondanom, hogy a bukóknak legalább a fele az én hibámból történt, és ha egy kicsit is jobban uralkodok magamon egy csomó pénzt megspórolok. Megint ott tartok, hogy rá kell jönnöm, a heads up-okban (de akár a pókerben is úgy általában) saját magát kell legyőznie először az embernek. Túl kell lépnem a saját korlátaimon, csak akkor fogok tudni magasabb téteken is sikeres lenni. Ismét többször tiltre mentem, ismét többször megszegtem a saját szabályaimat, ismét nem hallgattam másokra akik hasznos tanácsokat adtak. Ezúttal tanultam a hibáimból? Őszintén remélem.

Címkék: póker

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mrweg.blog.hu/api/trackback/id/tr972015532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása