Ezt olvasom:

Címkék

Címkefelhő

Linkek

Gyűlölet

WéG 2021.08.27. 11:12

Lábjegyzet

940f8c694bfea42245be0aa5a7d9e1bd95193699-586x579.jpg

A főbűn után két testvér

Megszülte őt a vér.

Azóta minden nap csak kér

Minden ajtón befér.

Egyre nagyobb és erősebb

Táplálja őt minden seb.

Meglátogat engem is érzem

De én ezt sosem kértem

Káinhoz visszatértem.

Érzem őt minden nap

Nem segíthet itt már pap

Belőle még ő is kap.

Láthatja a bűnöst, ki megölte testvérét

Nem adott mást csak a saját vérét.

Beleharapott a sátán kenyerébe

Egy koponyát vett a tenyerébe.

Áldást kapott mindenki aki kért

Senki sem kérdezte, hogy miért.

Én sem kérdeztem, csak éreztem

Csak rájuk néztem és nem fékeztem.

Pedofilok, kurvák, gyilkosok és árvák

Betegek, fejesek, szeresek és belesek.

A buszon állva, a faszát odadörgölve

Aki az útjába került azt mind fellökte.

Otthon egyedül megteszik

Tízévesekre ráverik.

Remegő arc nélkül beszélnek

Pedig egy országot hülyének néznek.

A pénzek körbe-körbe mozognak

A médiában is simán hazudnak.

Közben mást neveznek hazugnak

Mindent akarnak, de csak maguknak.

Odaadják a gubát a zsaruknak

Na őket hívják korruptnak.

Egy csecsemő a kukában

Anyját egy fekete zsákba kívánnám naívan.

És akkor mi van?

A ribanc széttárt kézzel és lábbal

Egy vén pénzesnek tartozik hálával.

Az alkesz próbálkozik a kártyával

Leszarja mi van a sarjával.

Az igazi kemény srác félholtra ver egy koldust

Másnap egyenruhában énekli a himnuszt.

A jó fej gyerek a bmw-n

Megvette az apja pénzén.

A faszfejt kinevezik igazgatónak

Pedig attól indul be, ha az arcára szarnak.

A disznó zsebében a zöld

Ő erre inkább nem is költ.

Hisz a lefoglalt áru az övé

Ettől senki dermed kővé.

Az egyházat széttépik a karok

Mérgezik a beteg lelkű papok.

Mindenki a mennybe kerülhet

Aki fizetett egy keveset.

Kiraknak egy jelképes figurát

Mozgatják őt mint a babát.

A célok már rég nem szentek

Megszülettek a hatalmi tervek.

Rájuk azt mondom, hogy tetvek

Csak gyűlnek a lelki sérvek.

Eladják mások veséjét

Megkaphatsz mindent kilóra

Rámondják a bűnöst a zsidóra.

A hatalom egy helyre tömörül

Az emberek feje lassan kiürül

Nem ismerik a szót: örül

Csak a pénz jár az agyuk körül.

 

2003. 04. 05.

Címkék: gondolatok

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mrweg.blog.hu/api/trackback/id/tr3616671520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása