Ezt olvasom:

Címkék

Címkefelhő

Linkek

It's gonna be legend- wait for it...

WéG 2010.06.16. 13:59

    1. Póker: Egész jól alakul ismét mostanában, bár nem játszom túl sokat. (Részletek a 2. pontban.) A hétvégéim mostanában kiesnek, de a hétköznapok egész királyak. Ma nem tudtam aludni a nagy melegben, ezért felkeltem 5-kor és beültem játszani. Egészen pár hónappal ezelőttig így pókereztem és jól ment. 5 óra körül felkeltem reggel és nyomtam. Egyrészt ugye amerikai termek, több (főleg gyenge) játékossal fogok találkozni, másrészt friss vagyok és 100%-osan tudok koncentrálni. Aztán ez eltolódott, és az utóbbi pár hónapban már csak 7:30 és 8 óra közt ültem be. A mai gyors kis játékom után ismét fontólara kell vennem a reggeli koránkelést. Elvégre ami megéri az megéri.

  2. Hétvégi bulik. Na! Hát mostanában ez az oka, hogy nem tudok szombat, vasárnap (olykor hétfő :S) játszani. Mintha visszatértem volna 18-20 éves bevállalós, szétküldős önmagamhoz. Valószínűleg tudat alatt érzem, hogy ez az utolsó ilyen időszak az életemben, ezért könyörtelenül kihasználok minden lehetőséget. Barney Stinson és Hank Moody is "rossz" hatással van rám. :D Bár szó mi szó, kurva jól érzem magam a bőrömben. Sok parti, új emberekkel ismerkedem, a régiekkel újra egymásra találunk, keressük a magyar álmot, keressük a nagy Őt, mindezt ... jó kedélyállapotban. :) Úgy érzem ez a nyár kurva sok bulival fog telni, remélem emlékezetes lesz. Hahahahha!!! Ez vicc volt! Természetesen, ahogy Barney mondaná: "It's Gonna Be LEGENDARY!!!!!!!!!!!!!!"

 

Címkék: gondolatok

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mrweg.blog.hu/api/trackback/id/tr892086204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása