Ezt olvasom:

Címkék

Címkefelhő

Linkek

A kedvenc 2010-es ... filmjeim

WéG 2010.12.31. 11:43

   Ehhez írnák pár szót azért. Az idei év számomra elég nagy csalódás volt filmek tekintetében. Alig bírtam összeállítani ezt az ötös (!!!!) listát és szinte vért izzadtam mire megszületett. Annyira sok gyenge, buta, semmirekellő film készült idén, hogy még az is előfordulhat, hogy összeállítok egy legrosszabb listát hamarosan. Egyébként a legjobb öt közül legalább 2 azért került a listára, mert egyszerűen nem volt jobb és nem azért mert valóban olyan jól sikerült alkotások. Kényszerválasztás. Az összeállításnál próbáltam azt szem előtt tartani, hogy én mennyire szórakoztam jól a filmen, ami nem feltétlenül jelenti azt, hogy olyan hatalmas alkotásról van szó. Reméljük 2011. jobb év lesz filmek tekintetében.

5. Four Lions

4. Toy Story 3

3. Kick-ass

2. The Town

1. ?????

 

 

 

Címkék: filmek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mrweg.blog.hu/api/trackback/id/tr652550200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása