Ehhez írnák pár szót azért. Az idei év számomra elég nagy csalódás volt filmek tekintetében. Alig bírtam összeállítani ezt az ötös (!!!!) listát és szinte vért izzadtam mire megszületett. Annyira sok gyenge, buta, semmirekellő film készült idén, hogy még az is előfordulhat, hogy összeállítok egy legrosszabb listát hamarosan. Egyébként a legjobb öt közül legalább 2 azért került a listára, mert egyszerűen nem volt jobb és nem azért mert valóban olyan jól sikerült alkotások. Kényszerválasztás. Az összeállításnál próbáltam azt szem előtt tartani, hogy én mennyire szórakoztam jól a filmen, ami nem feltétlenül jelenti azt, hogy olyan hatalmas alkotásról van szó. Reméljük 2011. jobb év lesz filmek tekintetében.
5. Four Lions
4. Toy Story 3
3. Kick-ass
2. The Town
1. ?????