Ezt olvasom:

Címkék

Címkefelhő

Linkek

Hétvége és...

WéG 2010.05.26. 13:22

  

    Ez a hétvége nagyon durván sikerült. Az egész úgy indult, hogy főiskolás barátommal szombatra terveztünk egy pesti bulit. Konkrét terv nélkül, csak gondoltuk elindulunk és valamit úgyis találunk.

  Közben beszéltem msn-en két pókeres kollégával, akik Budapestiek, és velük is megbeszéltünk egy találkozót. Velük még életemben nem találkoztam, csak msn-en szoktunk beszélgetni. Délután indultam vonattal, energiaital, mp3, kezdésnek Unknown Prophets album, amitől kicsit befordultam, köszönhetően az időjárásnak is. 

Megérkeztem Bp-re, találkoztam H-val. Egy sörrel kezdtük egy hajó kávézójában. Közben elkezdett esni, befutott Z is és találtunk egy éttermet a Petőfi Sándor utcában. 1-2 sör, kellemes beszélgetés, majd megjött M is, a fősulis komám. Közben megszületett a terv, a Mono Club-ba fogunk menni Bladerunnaz partira. Z és H nem tartott velünk, így elbúcsúztunk valamint megbeszéltük, hogy ilyet máskor is csinálni fogunk. Mivel M kocsival jött, autóba be és irány a Móricz pesi estért majd az a38. Mivel közben elgondolkodtunk a Beatnuts koncerten is. Inkább mégis Mono, így kocsiba be és át az Oktogonra. Közben 1-2 söröző, találkoztunk egy itthoni haverommal az egyik kávézóban, éppen melózott. Át a Mono-ba, amit elég hamar meguntunk (meguntam), majd át az a38-ra taxival. A helyszínen kiderült, hogy a Beatnuts koncert elmaradt, így minimal techno buliban verettük egész éjjel. Hajnalban vissza a kocsihoz, majd 2-3 óra alvás. Amik innentől kezdve történtek az a nem kellett volna kategória.


Címkék: gondolatok

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mrweg.blog.hu/api/trackback/id/tr22032767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása