Ezt olvasom:

Címkék

Címkefelhő

Linkek

Fucking Redkings

WéG 2010.06.24. 20:59

   Az utóbbi 2 nap teljes csőd a Redkings-en. Ugye itt 10 és 20$-os heads up-okat szándékoztam játszani amíg ki nem szedem a bónuszt. Most úgy néz ki, hogy szarok bele az egészbe. Ennyi badbeat-et még sehol nem kaptam. A játékom darabokban, folyamatos a tilt és ész nélkül tolom. Ezt sikerült össze hoznom két nap alatt: 103 játék, 10 és 20$-os téten, de főleg 10-es, -419$!!!! Ezen a téten ez rengeteg. Partinként 4$-t buktam, a ROI-m -33%-os. Ennek a fele tiltelés és ilyen totál agyhalott preflop all in-okkal jött össze (ahol legtöbbször 60/40-et vagy 70/30-at játszottam hátrányból, amiket szinte soha nem nyertem meg!!!) a másik fele pedig olyan szintű rohadék mákolás, hogy már ütöttem magam körül mindent.

   Most még megpróbálom kiszedni a második 100$-os bónusz részletet, de már csak 5$-os hu-okra van pénzem. Kibaszott vicc, vissza a kezdetekhez. Ha összejön és szinten tudom tartani magam, akkor talán nullában leszek bónuszokkal. Szégyen basszameg...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mrweg.blog.hu/api/trackback/id/tr892107568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása