Nagyon rég volt, hogy zenéket raktam ki, ezért itt az ideje egy nagy fél éves zeneajánlónak. Sajnos kevés új zenét hallgattam ebben az időben, de azért pár hónap alatt volt pár említésre méltó album.
Blazo - Reflections
Hermitude - Hyper Paradise
Chinese Man - Remix With The Sun
Kalya Scintilla - Dance The Spiral Never Ending
The New Law - The Fifty Year Storm
Akira Kiteshi - Industrial Avenue
Blockhead - Interludes After Midnight
DJ Phixion - A Land Afar
Hilltop Hoods - Drinking From The Sun
Michal Menert - Even If It Isn't Right
Parov Stelar - The Princess
Proleter - Curses From Past Times EP